and this is life?

Jag kan börja med att berätta att jag klarade matte nationella, dock med några ynkliga poäng men jag fick iallafall ett godkänd, det betyder också att jag fick ett godkänt i betyget. Det känns bra eftersom att jag har ogjort 2 prov men slipper nu göra dom när jag har klarat nationella, jag har heller inge mer matte under hela tvåan. Grymt skönt^
Idag ska jag vara med anton återigen men först när jag kommer hemma så ska jag SOVA jag är så sjukt trött alltså.
Tillbaka till skolan, Det är verkligen inte mycket kvar nu alltså, Jag har inga rester och det betyder att jag inte har nåmer prov kvar heller eftersom att det typ bara är 1.5 veckor kvar. Det enda jag har kvar är min och Davids redovisning i historia, Min och Erikas redovisning i engelska och en inlämningsuppgift i svenska. SÅ nu ska jag bara slöa sista tiden som är kvar.
fast just nu kan jag inte slöa, nu måste jag jobba med en av mina inlämningsuppgifter i Svenska.
Ha det bra allihopa!
PUSS, S.

Älsk.


Kommentarer
Therese

Grattis! Vad skönt! En massa IG'n i bagaget är aldrig bra! :)

2009-05-28 @ 12:30:37
URL: http://theereese.blogg.se/
Jennie

Grattis Sandra, härligt att slippa ha matten hängandes efter sig i sommar! Kramar!

2009-05-28 @ 21:36:03
URL: http://jenniehurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0