sorry, put the blame on me.

min valborg var mysig och bra har inga bilder på den här datorn men dom kommer in imorrn eller någon annan dag. Vi hade bra väder hela kvällen lång, satt ute tills klockan var 3 ungefär. vi satt framför en brasa, pratade och snacka skit. Jag tog det rätt så lugnt och mia lika så. Hon drack endast 4 öl och jag drack 6 med väldigt stora mellanrum mellan varge. vi  blev mer folk än vad jag trodde vilket var riktigt roligt. Vi blev väl ungefär 10- 12 pers.
sedan när klockan var tre så gick vi in och sov. Jag och mia sov tillsamans i en liten säng som det egentligen bara ryms en i så jag har säkerligen varit klängig fick iaf veta att jag tog allt täcke men hon tog all plats så då är vi kvitt :]
Dagen idag ser väldigt lugn ut, jag är sjukt trött och slö. har hunnit vara med Anton också men vi började tjaffsa om lite onödiga grejer, orkade inte bråka så jag for hem. Nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra ikväll, hade tänkt vara med anton men just nu har jag ingenlust till de som dom flesta säkert förstår.
jag ska avra själv ikväll framför en film mina piggelin glassar och mitt godis.
hör av er om ni gör nått kul.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0