allt bra mys!

Jag har haft så otroligt mkt för mig på den här veckan, idrottat mkt och umgåtts mkt med mina vänner och det resultat jag känner nu i slutet av veckan, Sliten, Glad, Trött, Längtansfull, och ont i armar, ben, rygg dvs TRÄNINGSVÄRK och för tillfället är jag sugen på godis.
Igår var jag med Mia och Johan, vi mös på på Nodo, drack the och gick på stan. Det blev inge film pga av att Mia inte skulle ta sig hem senare på kvällen om hon inte åkte hem med sin mamma kring 6 så vi bestämde oss för att ta det någon annan kväll som passar bättre för oss alla ist.
Jag åkte hem med Mia och sedan börjar både Jocke och Nicklas att skicka sms och vill att jag ska komma in till stan så jag fixar sovplats hos natta och sedan far jag in och då var redan lägenheten full med folk.
Det blev iaf så att i slutändan så blev vi 5 personer som trängdes i Nattas säng och varm och jävligt var det så jag puttade ner en person på golvet och sedan gick jag och la mig i soffan, så otroligt skönt med stor plats.
jag vaknar när alla ska fara till skolan kl 8 så då går jag och lägger mig i sängen igen när endast en person låg kvar så jag somnade om igen och vaknade sedan av att Nathalie kom tillbaka kring 10 så jag fixade till mig och gick ner på Big boy för att få i mig lite mat tsm med Johanna, vi gick på stan ett tag och sedan gick jag på min första lektion som var extremt TRÅKIG men trots allt en gnutta underhållande.
Idag har jag bestämt mig för att sova direkt jag kommer hem från skolan och sedan kanske även kolla igenom lite skolarbete om jag orkar. Jag har verkligen blivit duktig nu känner jag. Puuh vad skönt! 
Mkt mer händer nog inte, blir en lugn kväll hemma för första gången i veckan.
Bilder från igår kommer in sen.
Ha det bra allihopa!
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0