Älskad dröm.

Juste.
Jag har glömt att berätta om min otroligt härliga, roliga dröm som jag drömde inatt!
För det första så var det sommar och jag var tillsamans med Bea, Sara, Jenny och någa till och badade på Liden när jag helt plötsligt hör ****** röst och jag kollar mig omkring för att se om det bara var jag eller om h*n verkligen var på stranden.
Det visade sig att jag hörde rätt och sedan satt h*n även med några fler personer som jag också känner och har umgåtts mkt med i sommras.
Dom satt och blandade drinkar uti omklädningsrummet så jag gick dit, pratade med dom och dom frågade om jag ville följa med till Lule på fest och sedan häller dom upp ett glas med vin till mig.
Jag ville självklart följa med så vi går alla 5 in i en "partybuss"  som dom kallade den och sedan for vi vidare till Lule där vi festade inne i en av deras lägenheter.
Jag övernattar i Lule som jag alltid förut brukade göra och då är helt plötsligt Ante också med och sover över sen när jag vaknar så tror jag att han också ska ligga i min säng men icket.
Så sedan efter 13 timmars sömn med en rolig dröm så vaknar jag, utvilad och glad som aldrig förr.

tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0