Ben and Jerrys!

Nu har Andreas farit tillbaka till Lumpen.
Känns konstigt att vara själv nu när han har varit här i för att vara exakt 10 dagar men man vänjer sig väl antar jag.
Jag får helt enkelt sysselsätta mig med nånting nu första kvällen och sen har jag ju saker att göra hela veckan.
Just nu sitter jag iallafall och dricker Loka samt äter Ben and jerry's och sitter här framför datorn och jag tror heller inte att mkt annat kommer hända ikväll.
Imorrn är det dagis igen och jag känner på mig att jag kommer vara tröttare än vanligt eftersom att jag förmodligen kommer somna rätt så sent ikväll med tanke på att jag vaknade klockan 2 på dagen.
Vi får helt enkelt se hur bra de går!
morgondagens planer blir i övrigt att plugga lite lätt och läsa ut dom 20 sista sidorna i Svenskaboken,
Senare på kvällen blir det nog bara att sitta framför datorn och ta det lugnt framför tvn.
Nu andra avenyn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0