Declan Galbraith - Bright eyes

Hallå!
Idag är en väldigt lååååååång och trött dag.
Vaknade imorse, tro mig om ni vill kvart över 5 för att fara iväg och jobba på dagis.
Förstår ni? JAG ORKADE UPP KVART ÖVER 5 för några (ganska många) ungars skull.
Som ni förstår så var det en extremt jobbig dag idag, jag trodde jag skulle somna där ett tag när jag satt vid frukostbordet och hjälpte ungarna, fick liksom kämpa för att hålla ögonlocken öppna..
Dagen rullade på i övrigt som vanligt och sedan slutade jag för dagen klockan 2 och gick då till pappa jobb, hämtade bilen där och for sedan vidare till coop och köpte mig en strawberry cheezcace som Andreas har tjatat om hela veckan sen jag köpte min första Ben and Jerrys den här vekcna.
Har blivit några stycken om man säger så..
Igår var vi hos storebror Jesper och kollade hockey tsm med han och Petter och det kändes bra att Lule vann mot Hv med 5-3 och dessutom gick om Skeå i tabellen, det var väl de som var det bästa antar jag :]
Mkt annat har inte hänt i veckan, har varit i Lule en sväng med Ante för att han skulle ha sällskap i bilen fast själv satt jag kvar i bilen när han gick in och tränade för att PLUGGA.
Hans träning höll på från 21.20-22.20 och innan han duschat och shit så var han tillbaka till bilen klockan 11.
När han var tillbaka så for vi till Max och käkade varsitt friscomål och sedan halv 12 for vi tillbaka till Pite igen.
Mycket har inte hänt denna vecka men den har varit bra när Ante har varit med mig.
Nu ska jag göra det jag stannade hemma för, PLUGGA!
ha det bra.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0