Nystädat rum, ny bäddad säng & vaccin.

Det känns väl lite bättre nu måste jag erkänna och det är jag glad för.
Nu har vi två bilar hemma på gården igen, Jugges Audi och våran vita ford.
Den blåa är fortfarande inte lagad ännu, men är förhoppningsvis hemma innom två veckor.
Sen jag kommit hem så har jag hunnit städa, dammsuga, och dammtorka mitt rum- nu återstår bara att bädda rent och sedan kan jag sätta mig och ta det lugnt ett tag innan det bär av på träning.
Tänk vad duktig jag var förut när jag höll på med fotboll..
Träning 4 ggr/ vecka plus match, Inte konstigt att man var vältränad..
Ja man kan väl konstatera på rak arm, ingen snygg kropp utan träning ;)
Imorrn ska jag ta vaccin för svininfluensan som härjar hos halva Sveriges och andra länders befolkning men som jag haft tur och inte fått än, tänker verkligen inte ha den heller så då gäller det att vaccinera sig innan det är för sent.
Fast i första han från klockan 7 på morgonen så ska jag göra bort min sista dag på dagis, ta vara på den sista tiden och leka med mina små underbara ungar.
Trots att det känns slitigt, man blir sjuk och det känns jobbigt att stiga upp på morgonen så kommer jag sakna dom.
Nåväl, det är jobbigt att ta farväl.
Annars imorgon händer det väl inte nånting speciellt, blir väl att plugga som vanligt efter att jag tagit vaccinet och sedan får vi se om jag hinner följa med Johanna, Fredde och Patrik på träning.
Nu ska jag bädda rent i mitt fina nystädade rum och sedan äta lite mat!
Ha det bra allihopa.
PUSS




Dagis bilder.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0