I gotta feelin that tonight's gonna be a good night.

Ante hade tänkt fara hem redan igår kväll men under vissa omständigheter så stannade han en natt till.
Jag var självklart mkt glad över det och ja, han hade fått stanna veckan ut om han så velat för min del men ah, han kommer ju tillbaka på onsdag så på så sätt är det lugnt.
han åkte iallafall in med Pappa till busstationen halv 7 imorse och åkte sedan med en buss till Kiruna som gick 07.50 från busstationen.

har sovit väldigt dåligt inatt, somnade inte förens kring 2 och jag avr ju självklart den enda av oss två som vaknade av antes väckare imorse så sen var det gode kört för min del att somna om.
jag steg upp ur sängen kvart i 7 och for sedan vidare till dagis med mamma halv 8 och ingen frukost fick jag i mig heller. Nej, Jag hade som vanligt sjukt ont i magen..
Idag har dte inte hänt mkt, varit på dagis då som sagt, plågats av magont, städat, pratat i telefon och nu sitter jag här i handuk, ny dyschad och redo för sängen fast först ska bror komma på besök.
Kommer förmodligen bli en tidig kväll ikväll eftersom att jag som sagt inte fått särskilt mkt sömn inatt så jag komemr säkerligen sova hemskt skönt inatt.
nu hade jag tänkt ta på mig nå kläder och gå till sängen.
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0