älskad helg :)

Jag vill tacka för alla era förslag, nu har jag iallafall bestämt mig hur jag ska ha mitt hår och har köpt hårfärg och tillbehör idag. Känner mig lite smått nervös men jag man får alltid hoppas på det bästa och att det blir jätte bra :)
Min helg har varit helt suverän, har festat tillsamans med Syster, Jugge, Bagge, jacke, Patrik, mfl hela helgen men däremot så blev det ingen utgång igår bara två väldigt långa förfester.
Det började med att jag skjutsade in Therese till stan sedan for jag och Jugge vidare till Bagges stuga, bastade, lyssnade musik, drack oboý , pratade, åt pizza och hade det jätte trevligt.
Vi stannade där från 6 till 9 ungefär och sedan förflyttade vi oss till en annan förfest i stan där det var väldigt mycket folk.
Där stannade vi till klockan var halv 12 innan vi gick vidare för att ta ut pengar och gå ut på Kalles.
När vi skulle ta ut pengar så träffade vi Tobbe och Linus som vi pratade lite med och sedan gick vi fram och skulle ställa oss i kö. det var väldigt och då menar jag väldigt lång kö så när vi stått där ute och väntat i en halv timme utan att ha fått kommit in så säger Jim att han inte orkar stå nå mer och går ut från kön.
Efter det gått ytterligare 15-10 minuter så säger Therese, "Nej vi orkar inte heller stå, vi far hem."
så vi gick ut ur kön och sket i att gå ut utan gick vidare till Bilen.
När vi sitter i bilen så blir jag, jim och Jugge hungriga och bestämmer oss för att äta, Therese ville inte ha mat så hon stannar kvar i bilen medans vi går in och beställer, jim bjuder mig på mat dessutom. Mkt Snällt måste jag säga =)
När vi beställt klart och fått våran mat så går vi tillbaka till bilen och kör tillbaka hemåt igen.
Jag äter upp min mat medans jag pratar med Ante i telefon och sedan går jag och lägger mig.
Resultat: Väldigt bra kväll!



fler bilder finns på Facebook!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0