Kom precis hem från staden!

Och tomhänt kom självklart varken jag eller Jimmy.
Jag köpte mig en ny svart skinnjacka plus två nya hårprodukter (ett serum och en produkt som skyddar mot värme.) Dvs, Om man som jag plattar och vågar håret mycket så är dessa produkter väldigt bra som skydd mot håret så det inte blir lika slitet.
Jag hade tur och fick allt detta på rea så skinnjackan var för halva priset och kostade endast 399 och hårprodukterna betalade jag bara för den ena, alltså serumet eftersom att man fick en produkt gratis. Så jag fick allting mycket billigt! Nöjd kan jag säga att jag är.
Sedan så bjöd Jimmy mig på mat så vi käkade på Arbailo? Eller hur de stavas. Iallafall så tog han en kyckling tallrik och jag en kycklingrulle. Sedan gick vi vidare och han köpte sig en dress i märket PUMA på Intersport och sedan även ett väldigt dyrt halsband för över två tusen kronor. Men SNYGGT som satan var det iallafall och så många gånger som han har tjatat om de där halsbandet så antar jag att de var värt dom pengarna för honom..
Det var väl de vi shoppade idag. Nu ska jag börja med läxan medans jag ändå är själv, vilket inte händer så ofta och sedan ska jag bara ta det lugnt hela kvällen lång.












Dagens foton!


Kommentarer
Erika ♥

Varför var du inte på skolan idag ?

2010-04-15 @ 16:41:44
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0