Sweet!

Kan börja med att säga att jag hade en trevlig kväll igår med Jimmy och mina kära vänner. Kändes även roligt att få träffa en människa som jag inte sett på väldigt länge.
Idag har vädret varit dåligt till skillnad från igår. Igår sken solen och värmde oss hela dagen lång och då kunde man ju självklart inte låta bli att sitta ute och sola sig lite.
Idag är det raka motsatsen från igår. Regnet piskar ner så Jimmy kunde självklart inte låta bli att sladda på den blöta asfalten runt om i pite stad.
Just nu ligger Jimmyi sängen och myser med Lea medans jag sitter här vid datorn och nördar, jag kunde liksom inte låta bli för jag har faktiskt inte suttit nå mycket vid datorn på sistone. Har haft så mycket annat viktigare för mig.
I helgen är det Lulekalaset och vi ska nog möjligtvis dit på Lördag och då förfestar vi med Lena i Sunderbyn och sedan far vi in till staden när vi känner oss sådär lagomt lulliga.
Efter i helgen ska sedan jag och Jimmy ta det oerhört lugnt. Kroppen kan ju knappast må bra av så mycket alkohol som vi druckit på sistone så vi har bestämt oss för att vara utan tre-fyra veckor nu framöver och kanske börja gå ut och gå, jogga? också vidare för att få igång formen litegrann.
Godiset och andra godsaker har jag lagt på hyllan för längesen men nu idag så hade vi faktiskt tänkt köpa oss en chipspåse, dipp, en dricka och bara ligga i sängen och kolla film och lyssna på regnet med våran mysiga kattunge.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0