Ett tag senare..

Sitter fortfarande kvar här i lägenheten, Johannes kom tillbaka på en rast så det blev en lite längre vistelse än vad som var planerat. Jag klagar absolut inte för jag trivs här, bäst är ju när han är hemma och jag har sällskap men lägenheten är så fin så inte tackar jag nej att få vara här precis!
Som ni kanske förstår så behövde jag inte fara in med nycklarna till han något utan när han var hemma så sa han att jag kunde ta dom så länge och lämna tillbaka dom sen. Skönt! :)
Nu är mamma iallafall påväg hit och ska hämta mig så då ska jag fara hem och duscha, städa toaletten nere plus mitt rum (litegrann) sedan fara vidare igen och umgås.
Jag ska börja gå ner nu så jag är klar när dom är här!
Ha de gött allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0