gu morgon!

Hej allihopa!
vaknade imorse kvart över 10 och märkte att eftersom att jag vaknade av mig själv så har inte min telefon ringt och med andra ord så har jag försovit mig.
Jag studsade iallafall upp ur sängen, slet på mig jobbarkläderna och kollade på klockan. Bara en kvart sen så jag slet upp Jimmy ur sängen och tvingade han att skjutsa ner mig men sen får jag höra avv jag INTE ska jobba idag utan på Fredag och lördag, crap! jag har med andra ord stressat och stigit upp i onödan.
Sitter just nu och äter chips. Ikväll blir det troligtvis att dricka någon öl, det är ju trots allt Torsdag och min pojkvän är taggad. han som har varit duktig och inte druckit på fleeeeera helgen om man räknar bort denna helg som varit.
Nu ska jag faktiskt sluta äta chips, för de gör jag enbart för att jag inte har någon god mat hemma och Jimmy den jäveln har ätit upp min pizza.
Nu ska jag städa upp och sen käka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0