10-03-21

Hej allihopa!
Jag kan börja med att säga att det var en trevlig kväll igår med trevligt sällskap.
Det som var det bästa med kvällen avr nog att jag var nykter och fick ta det lugnt efter allt jobbigt och att jag sedan efter att ha hämtat mamma och pappa i Lillpite fick fara hem och sova. Det blev en tidig hemkomst.
Ikväll blir det mys-film kväll hemma hos Johanna och sedan så ska jag fara hem och PLUGGA!
fick för övrigt ett väldigt bra och skönt besked om mina betyg i Fredags och jag är så SJUKT lättad. Jag trodde aldrig att jag skulle ligga så bra till och jag har verkligen lyckats med det som jag kallar " de omöjliga".
Imorgon är det skola igen och det som är det bästa är att det inte känns lika jobbigt som det brukar göra när jag ska upp på skolan. Veckorna går så fort och nu kan jag med gott samvete säga,
JAG LÄNGTAR TILL STUDENTEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0