mot staden!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka igen, en dag senare och sjukt mycket piggare trots att jag inte kunnat sova mycket inatt och vaknade halv 8 imorse.
Sitter iallafall hemma hos Jimmy just nu, har precis ätit en mandarin. har inte ätit nånting annat idag men känner mig trots det mätt och belåten.
Helgen ser otroligt olpanerad ut och trots att folk har frågat om vi vill komma på fest, komma och kolla film och bara ta det lugnt så är INGENTING planerat ännu. Jag känner just nu inte för att göra någonting och de har jag ingen som alls aning om varför. Det bara är så helt enkelt och jag antar att det kan vara så endel dagar.
Jag har iallafall ont i magen för tillfället och har haft det hela morgonen. Dagen idag har varit lång och en aning tråkig men jag funderar på att åka in till stan nu, kanske ringa läkarn som mamma och pappa tjatar om dag in, dag ut. Varför inte bara lita på att jag är okej?
Nä nu ska jag gå och göra något annat, typ som att fara till stan. Ha det bra tills sen när jag skriver igen!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0