11 timmar..

Hej allihopa!
Idag har jag sovit bort heeeela dagen, känns verkligen inte okej! Har väl sovit sådär 11 timmar eller något så det var rent utav mörkt när jag vaknade, deprimerande, minst sagt.
Idag har jag dessutom fått min telefonräkning som i övrigt var rätt så hög och det känns verkligen roligt eller okej. Den ska inte betalas förens om 20 dagar så jag lär ju ha råd eftersom att jag hinner få en lön fram tills dess, förra lönen tänker jag inte röra för den har jag sparat och lagt undan. Fan vad duktig jag är alltså!

Hade i övrigt tänkt hinna mycket idag, det är Tisdag och jag hade tänkt hinna gå på stan samt göra annan nytta men det hinner jag inte nu eftersom att jag duschat för ett tag sen och sitter nu med hårinpackning i håret som faktiskt snart ska tvättas ut. SEN mitt andra problem är väl det att min bil har gått sönder, skurit rent utav så den är rätt så död och står här utanför på gården.. Jag har problem idag, helst eftersom att jag sovit bort hela dagen och nu är väldigt rastlös och hade velat hitta på något men dessvärre så tar jag mig ju inte någonstans om inte någon skjutsar eller hämtar mig.
Skulle verkligen aldrig klara mig utan mitt körkort märker jag nu!
Nu ska jag tvätta ur inpackningen och sedan göra lite nytta här hemma eftersom att jag inte har mkt annat att göra. Men innan dess så tänkte jag uppdatera mina bilder från i helgen då vi firade Jugge 30.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0