CRAP!

Hej allihopa!
Känner mig väldigt och då menar jag väldigt dålig. Har tagit mig en powernap eftersom att jag kände mig oerhört trött efter nattens ynka timmars sömn.
Jag vaknade iallafall kring 21.30 och nu är det ju näst intill omöjligt att somna om så nu sitter jag här uppe på övervåningen framför datorn och äter chips samt godis. Man kan väl kalla det att tröstäta. Jag tröstäter eftersom att jag liksom har insett att jag inte kommer att kunna sova något inatt iprencip och det gör väldigt mkt eftersom att jag ska till tandläkaren imorgon och måste åka från Svensbyn kring 10. Kommer förmodligen att vara dödstrött!

Hör av mig imorgon om information, jag ska skrapa tandsten och jag hatar det!
HEJDÅ, typ.

över ett år sedan, typ 2. Söt! tjej-90.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0