En dag från dålig till bra!

Hej allihopa!
Imorse ringde dom från ängeln och ville att jag skulle jobba på Torsdag plus eventuellt Lördag men jag hoppas att det blir mer än så för det är verkligen kanon kul att jobba där.
Nååja, Andreas kanske kommer hit imorgon eller på Torsdag så det blir väl att umgås med han i helgen i övrigt och det blir också väldigt roligt. Jag tror att min helg kommer bli bra!
Men än är det bara Tisdag och jag kanske jag på bio ikväll med Anton och Jimmy, möjligtvis Johanna också om hon vill följa med. Isf så blir det att se Saw i 3d, hoppas att den är bra bara för jag har hört att den inte fått så bra kritik. Tyvärr! Men jag hoppas på det bästa för jag har ju ändå en bio check att använda så.

Nu ska jag sminka mig, har inte gjort det eftersom att jag duschat och låtit mitt hår självtorka innan.
Måste även dricka tre liter vatten eftersom att jag mår illa och är helt enkelt i behov av det, min rygg gör också ont i övrigt och jag är en gnällis och vaknade med dåligt humör. Awesome dag!
ha det bra.
PUSS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0