God morgon!

Hej allihopa!
Vaknade för ett tag sen av att jag fick ett sms av Fredrik och sedan steg jag upp. Det gör ingenting att jag vaknade av smset för dels så var klockan bara just före 13 när han skickade det och sedan så var det så sjukt längesen vi pratade så det var mest bara roligt!
Nu är det Fredag och jag ser framemot min kväll här hemma tillsammans med Mia. Kommer säkert bli hur mys som helst och jag har verkligen saknat henne. Vi har inte träffats på två månader ungefär så vi lär ju minst sagt ha mycket att prata om!
Gårdagen spenderades med Jimmy. Det var en bra kväll kan jag säga och vi hade jätte roligt! När vi var ute och "driftade" så stötte vi även på Daniel och Anna, samt Daniels kusin så då fick vi sällskap när vi var ute och lekte efter vägarna. Det var kul!
Har inte mkt att komma med för tillfället men jag återkommer väl med fakta senare.
Nu blir det frukost!
PUSS


Kommentarer
Jenni

2010-11-12 @ 15:22:07
Jennie

oj, är de vänner nu??

2010-11-12 @ 15:22:49
Sandra Hurtig

Vi har inte direkt varit ovänner eller så? Lite tjaffs har det varit men aldrig så att vi inte haft kontakt!

2010-11-12 @ 16:11:17
URL: http://[email protected]
Jennie

Söta Sandra! Jag menade katterna. :)

2010-11-13 @ 13:33:03
Sandra Hurtig

haha , jaaha :D Ja, nu funkar det mellan dom! :D DOm springer runt och busar hela tiden :)

2010-11-14 @ 12:12:38
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0