håll mig i skinnet!

Hej allihopa!
Nu är jag och Johanna hemma från staden, de blev ingen lång vistelse men jag har trots det nästan handlat upp en hel hårprodukts avdelning känns det som. Det här med rea tror jag inte är så bra för mig för då köper jag verkligen hur mycket som helst och det kan jag lova!
Jag har iallafall kommit hem med fyra hårfärger, ett shampoo, två balsam, hårspray, en deo, dagkräm till huden, ett medel för vitare tänder.
Det jag handlade var alltså inte bara hårprodukter men de var verkligen mycket och det blir ju faktiskt dyrt i längden även om man inte tror att det ska bli det hur mycket man än handlar men jaa, nu får jag verkligen inte köpa mer till mig själv denna månad utan nu är det bara räkningar och julklappar som jag ska betala. Ibland gäller det att hålla sig i skinnet.

Imorgon ska jag stiga upp tidigt, klockan 8 för att vara exakt och sedan fara vidare till Sjukhuset där jag kommer bli kvar i några timmar och sedan blir det väl att fara hem och ta det SJUKT lugnt.
Nu ska vi kolla halv 8 hos mig på internet och sedan blir det i övrigt en tidig kväll ikväll!
Sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0