Uppgift avklarad!

SÅdär ja! Då var jag äntligen färdig med min städning efter 2.5 timmar ungefär.
Känner mig duktig med tanke på att jag hunnit väldigt mycke under den tiden som tillexempel
- hänga ut och damma av mattorna.
- dammsugat och skurat hela nedervåningen.
- Städat upp i mitt rum dvs plockat upp alla saker som låg utspridda och plockat upp smutstvätt.
- Slagit på 3 tvättmaskiner och sedan hängt upp dom rena kläderna.
- dammtorkat i mitt rum.
- bytit i kattlådan.
- sorterat disk i alla olika skåp och lådor och satt in smutsig disk.
Nu kan jag äntligen vila och jag tycker verkligen att jag förtjänar det också eftersom att jag verkligen har varit hur duktig som helst. Jag är verkligen bäst!

HEJDÅ.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0