Jag är en hurtig fröken Hurtig!

Kan väl börja med att säga att jag varit duktig och stigit upp en rimlig och bra tid imorse, nämligen kring 11. Jag tycker iallafall att det är en perfekt tid att stiga upp på och sedan får ni andra tycka vad ni vill för det bryr jag mig faktiskt inte om . ;>
Eftersom att jag vaknade en rimlig tid då enligt mig så tog jag mig en promenad ut med Hobbe direkt jag vaknade och det snöade för fullt. Det är faktiskt mycket snö nu här uppe i Kiruna så jag blev lite blöt om fötterna eftersom att jag fortfarande går runt i höst-tygskor. Jag har inte riktigt vant mig vid att det ska vara så här pass mycket snö just nu för jag tycker ärligt precis Sommaren har passerat.
Vi gick en runda, Hobbe och jag och sedan gick vi in igen, det var lite kyligt men vi överlevde. När vi kom in så fick Hobbe sin mat och sedan även jag min välförtjänta frukost.
Nu har Andreas kommit. Han har däckat i sin säng och jag sitter här och gör som mest ingenting. Jag har iallafall hunnit snygga till mig litegrann så det är bortgjort iallafall, var ärligt inte fixad eller snygg alls på heeela långa dagen igår. Orkade inte helt enkelt eftersom att vi bara skulle vara hemma och jag visste att jag ändå skulle gå flera rundor ut med Hobbe i snö ovädret. Jag tyckte liksom inte att det skulle vara någon större idé helt enkelt!
Men nu idag var det rent roligt att fixa till sig så idag ska jag vara någolunda fin, eller iaf försöka.

Nu blir det mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0