Mamma-Pappa-barn!

Var förbi Jesper igår kväll också, äntligen och det var verkligen jätte trevligt. Märkte att jag har glömt att skriva in det. Det blev lite senare än tänkt men jag var verkligen hur stressad som helst och det var mycket som skulle göras. Lovis var oerhört mysig och söt när jag kom så vi låg i soffan och kollade barnprogram, älskar det!
Nu sitter jag hemma hos Johanna, har hämtat bilen på pappas jobb och varit förbi arbetsförmedlingen så den här gången när vi ska tillbaka in till stan så ska jag söka fler jobb.
Har sökt på två ställen men det tar man sig ju inte långt med, oftast. Vi får helt enkelt se hur det går och hoppas på det bästa. Nu skriker våra magar efter mat så vi ska in och käka på Subland till att börja med sedan är det ungdoms mottagningen som gäller ( ett måste!!) och sist men absolut inte minst drar jag mig som sagt vidare norrut för att spendera en vecka med Fredrik och Melissa.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0