lite nytt!

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen lagt upp mina bilder som jag tagit påväg och under tiden vi var i Stockholm. Var verkligen en fantastisk resa det där och jag hade verkligen jätte roligt.
Det är bara att ta er en titt in på min facebook så ser ni ännu fler fina bilder, orkade helt enkelt inte ladda upp alla två gånger om man säger så.
Dagens händelser då: Jag ska försöka pallra mig vidare till Öjebyn just precis nu och sedan ska jag allt fortsätta vidare mot Luleå och möta upp Fredrik och hans vän där och sedan vet jag ärligt talat inte vad som händer men jag ska försöka att komma på de innan det blir för sent iallafall.

Sitter för tillfället och lyssnar på gamla och roliga låtar, sånna som väcker många härliga minnen som gör en glad och samtidigt som jag lyssnar så sminkar jag mig lite lätt. Fryser gör jag också, precis som igår så jag har tagit mig en varm lång dusch och tagit på mig en tröja och över den ytteligare en tröja så jag hoppas att jag får upp värmen snart. Antar att det alltid ska vara såhär när man är sjuk!
Nåååja, nu ska jag svara på mina sms och snabba på litegrann. Är ju trots allt fortfarande strandsatt i Svensbyn.
Ha det bra allihopa!
PUSS



några höstiga .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0