Duktig hemmafru!:)

Sitter just nu och väntar på att våra pommes ska bli varma i ugnen men det lär väl ta sisådär ungefär ett liv..
Jag råkade nämligen ta liiite väl för mycket pommes så det räcker kanske till 4 pers istället för två men det är ju inte alltid så lätt. I första stunden så gr jag alldeles för lite mat och i andra för mycket och sen möjligtvis i tredje-fjärde stunden eller om jag har tur så gör jag perfekta potioner till oss båda.
Vi ska iallafall äta en lite sen middag men det blev så idag eftersom att Johannes har varit hos hans föräldrar och fixat med bilen och jag har legat och vilat när han kom hem.
Men bättre sent än aldrig iallafall så nu är vi på G med middagen och ikväll blir det bara mys framför tvn och sådär. Känner mig så oerhört lat idag men jag hoppas att jag är piggare imorgon för det behövs städas här inne nu igen och Johannes jobbar så det lär ju vara jag som får ta hand om den uppgiften.
Nu har jag inte tid att sitta här någe mer utan har en maträtt att fixa till mig och min kära man som så snällt sitter och väntar i soffan framför den andra datorn, den bärbara.
Ha det bra!
PUSS

DUMMA, han ecklar sig och jag vill pössas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0