Nya ideér!

Hej allihopa!
Min dag idag har varit mycket bra. Det har varit vamt ute och vi har gått på stan för att få lite ideér om önskningar till Johannes till nästa helg när han fyller år.
Vi fick faktiskt lite ideér och de var mycket ideér till lägenheten så det blir att mublera om bland annat i sovrummet eftersom att vi satt upp en stor tavla mitt emot sängen men den ska egentligen hänga över sängen så då måste vi vända på sängen och fixa till å sådär.
Det blir säkert skitsnyggt tror jag på!
Sedan har vi även hittat en till tavla som vi önskar att få hänga upp i vardagsrummet över golvlampan, det är en stor svart-grå-vit tavla på en klocka som skulle passa perfekt just där!
Till sovrummet ska vi köpa ett nytt överkast i svart och säng kuddar i rött så de passar in till tavlan som då är grå-svart-röd med en hängbro.

Vi behöver faktiskt lite mer färgklickar i lägenheten så då blir detta helt perfekt!
Åh, vad jag ser fram emot detta och LÄNGTAR, LÄNGTAR- LÄÄNGTAR till löning.

Snart börjar Johannes jobba natt så då ska mamma komma hit och vi ska gå ut och gå en långrunda och sen ska jag städa lägenheten resten av kvällen. Kul kväll på denna Torsdag... Tur att Torsdagen i övrigt har varit KANON.
Ha det bra allihopa, Nu ska jag dra mig!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0