Arbaillo.

Johannes hade helt GLÖMT bort attd et är Fredag idag?! Hur kan man glömma bort en av de bästa och mest efterlängtade dagarna i veckan, förutom Lördag?
Han hade tänkt laga köttbullare och makkisar till middag men då började jag skratta och sa " åh aldrig, denna gång är det då min tur att bojkotta din mat och gå ner på arbaillo som du gjorde till mig när jag så snällt lagade korv och makkisar på en FREDAG.."
Först då kom han på att det är Fredag och gick då med på att vi skulle hämta upp mat från arbaillo eftersom att det kändes för jobbigt att laga mat själva.
Så nu sitter jag här, efter att ha tagit ännu en powernap/taktikvila på 1.5 timmar och väntar på gotta till ikväll, mat från arbaillo men framförallt COCA-COLA!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0