Hej mitt vinterland!

Hej allihopa!
Sitter just nu hemma hos Cia och Erling, Johannes föräldrar och min svärmor och svärfar - rent ut sagt.
Johannes är mitt uppe i att sälja sin skoter just nu och jag sitter därför här i tvrummet framför datorn och väntar tills dom är klara.
Jag trodde inte att jag skulle ha någon anledning till att gå ut idag men jag kom ju faktiskt på att jag var tvungen att fara på både arbetsförmedlingen och försäkringskassan så det sket ju sig rätt så rejält.
Idag har jag även kommit på att det är den 12e December och med andra ord så är det ju Lucia imorgon.. Tiden bara springer iväg ju! Vart tar den vägen egentligen?? Lycka!
Efter att jag nu kommer hem så ska jag iallafall äta mat och sen bara ta det lugnt framför tvn största delen av kvällen. Finns ju inte mycket annat att göra egentligen!

Lite dåliga bilder eftersom att dom är tagna i fönstret MEN Såhär ser det ut idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0