Oh, lord.

Hej gokväll/morgon allihopa!
Jag har fortfarande inte kunnat somna och har legat och kollat först på tredje filmen av Twilight. När jag såg den klart så såg jag ett avsnitt av arga snickaren och sedan disneyfilmen pinocchio och jag är fortfarande inte trött? Jag skulle egentligen behöva vaka och vara vaken till på kvällen för det här går verkligen inte längre. Jag blir galen av att sova på dagarna och vara vaken på nätterna när alla förutom jag och min sambo sover.
Jag var lite trött där kring ett tiden, men tydligen inte så pass trött så att jag kunde somna för här sitter jag nu än och idag är det helt plötsligt Torsdag och med andra ord Fredag och helg för alla arbetande imorgon. Åh, jag önskar att jag också kunde jobba. Börjar bli tråkigt det här och de värsta är att jag har hela 6.5 veckor kvar av sjukskrivningen.. Jag kommer bli galeeen! Hoppas jag kan få börja gå nu, när foten tillåter och det inte gör så ont så att jag kan hitta på mer saker.. Vill ju kunna stödja på foten iallafall på nyår. Men de får vi se hur de går med den saken! Går det inte så är de inte mycket att göra åt.

I helgen iallafall så har vi ingenting planerat än så länge, eller Erika kommer hem på Lördag så då blir det SJÄLVKLART att umgås med henne och Anna så gott jag kan och det ska bli så otroligt kul. Har saknat dom båda så oerhört mycket!♥
Förutom det så har jag ingenting planerat. Blir väl två lugna kvällar hemma tillsammans med J och en massa gotta och några grymma filmer, eller kanske bio nån av kvällarna - vem vet? Det återstår att se.
Nu ska jag och Johannes kolla en till film och sen får vi se hur jag gör, om jag ska sova eller vaka?
Godnatt och godmorgon till er övriga iallafall. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0