Suck!

Hej allihopa!
För lite mer än 1.5 timmar sedan så vaknade jag upp ur min lilla powernap som jag råkade ta när jag kollade tv efter att ha varit och sålt Johannes skoter. Fattar inte varför jag blir så trött av allting bara för att jag har en skadad fot.. För jag var verkligen helt slut! Undrar hur det kommer gå att somna lite senare nu då, det blir minsann spännande.
Känner mig förstås lite trött men tror ändå inte att jag skulle kunna gå och lägga mig för kvällen just nu för då tror jag bestämt att jag skulle vakna igen inatt.
Jag ska iallafall lägga mig framför tvn och kolla om det visas något bra och bara ta det lugnt.
Har även idag, igår, ja egentligen hela helgen känt mig mycket besviken.. Nu tänker jag väl inte direkt gå särskilt djupt in på det men bara för att jag är opererad i foten och inte kan göra riktigt samma saker på ett tag framöver som tidigare så kan jag faktiskt ändå umgås, prata och vara social.
Säg inte att ni ska komma hit om ni inte gör det och säg inte att ni ska höra av er när ni inte gör det. Det gör mig bara besviken för jag, precis som många andra hatar tomma ord.
Då vet ni!

Kolla så fint det blev med vitrinskåpet. Ännu en dålig mobilbild men jaja.. Den får duga för det syns väl på ett ungefär iallafall?
Tänk att iphone 4-kamerorna ska vara jätte bra ibland men ibland helt värdelösa. Åh, suck!
Det fick iallafall sin plats i köket som ni ser, och nog passade in där alltid. Eller vad tycker ni?:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0