fortfarande..

Hej allihopa!
Torsdag idag och det har snart gått en helt vecka med köld och kyla. Jag har alltid vetat att jag föredrar värme mer är köld men visst nog kan jag väl ge med mig för en kall dag per år ungefär men en vecka är faktiskt för mycket. Jag håller på att dö direkt jag sticker ut näsan ur fönstret typ.
Men som man säger.. Man måste bestiga dom kalla dagarna för att veta hur det känns när det är riktigt varmt. Så är det ju faktiskt och samma sak att man måste bestiga dom dåliga dagarna för att veta vilka som är bra.
Jag har iallafall, trots denna kyla haft en bra vecka och den har som vanligtt gått fort fastän jag bara jobbat en dag- i Tisdags från 14-20. Nu nästa vecka kan jag tänka mig att den kommer gå hur fort som helst för då jobbar jag Tisdag 14-20, Onsdag 11-20 och Torsdag 14-20. Känns ju jätte bra! Älskar att jobba.
Klockan 17 idag så ska vi äta hos mormor och sedna får vi se vad som händer.. Tror väl inte att det blir sådär jätte mycket idag eftersom att både jag och Johannes är lediga så ska vi nog bara umgås.
Två vaktmästare har varit och kollat på våran kyl och frys idag eftersom att dom har krånglat litegrann. Det slutade iallafall med att vi ska få helt nytt. KANON!
I övrigt så har ingenting annat hänt idag men alltid någonting iallafall!
Längtar så mycket till imorgon när vi ska fara och äta på challenge, sedan förfesta hemma hos oss och sen ut på challenge troligtvis. Kommer bli så roligt och nu har ju Jennie kommit hem så då blir vi hela Hurtigskaran av syskon plus respektive. Så himla roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0