Morgon mys! :)

Hej allihopa!
Vaknade ganska precis och jag måste verkligen säga att jag sover så lite som möjligt nu för tiden eftersom att jag drömmer så (ursäkta uttrycket) förbannat mycke mardrömmar så jag bruakr vakna och vara rädd.
Denna natt drömde jag faktiskt ingen mardröm men drömmer jag inte mardrömmar så drömmer jag drömmar som jag måste fundera och tänka över.
Jag vet inte riktigt vad detta beor på men jag hoppas iallafall på att det går över nu snarast så jag kan sova lugnt och få sova ut utan att vakna kallsvettig av rädsla eller bara ligga och fundera i en timme innan jag kan stiga upp.
Hatar det!
Nåväl, Idag är det Fredag och ÄNTLIGEN helg. Ikväll ska vi sitta och dricka nån öl i lägenheten, jag, Johannes och Johanna iallafall till att börja med och sedan får vi väl se vad som händer! Kanske vi drar vidare eller drar ut på krogen kanske? Det beror helt på om vi ska ut med skotern imorgon för isf så blir det nog inge krogliv för våran del. Vill helst inte vara lika död som förra helgen.^
Johanna kommer hit kring 14 tiden troligtvis och då ska hon vara på stan och äta och sedan ska hon komma hit så jag ska allt dra ut litegrann på morgonen med at duscha länge, sitta med hårinpackning i en timme och bara kolla desperate housewives. Det är verkligen bäst måste jag få säga! Fett bra.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Jag och min fina vän för ett bra tag sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0