Duktig är bara förnamnet!

Idag har jag verkliget fått känna mig duktig för det är verkligen något jag varit idag. Det kan jag faktiskt säga utan att skryta!
- Jag har åkt fram och tillbaka till Svensbyn för att tvätta tre maskiner och sedan hänga upp dom så att dom ska vara torra till ikväll när Johannes kommer hem från jobbet.
- Jag har plockat bort alla ölburkar och flasker som vi har samlat på oss i helgen och sedan köpt chips och dricka till ikväll då jag förövrigt ska vara i Svensbyn hos mamma och pappa och kolla tv. Känner mig vuxen och bra!
- Jag har städat i lägenheten så att det är fint där.
- tagit med mig grejer från mitt rum i Svensbyn och flyttat över dom i lägenheten samt ställt till dom där dom ska vara och det blev förövrigt riktigt fint!
- Sedan sist men absolut inte minst så har jag bjudit in mig själv på middag hos mor och far eftersom att jag inte äter något om jag måste äta själv. (Det blir så tråkigt utan sällskap och dessutom ska dom äta kött och det är gott.)

Det är väl de jag gjort idag och som ni vet så steg jag ju faktiskt upp typ halv 11 imorse och detta har tagit hela dagen. (väntar fortfarande på sista maskinen som tvättas nu..)
Nu kan jag så gott som slappna av iallafall, ska bara hänga upp den sista maskinen och sen återstår det bara att vänta tills den är färdig vilket den borde vara alldeles snart!
längtar inte till att komma hem till lägenheten som det ser ut just nu eftersom att jag kom på att det finns disk som inte är rent och det kändes jobbigt. Jag ska vara gnällig när Johannes kommer hem inatt har jag bestämt . Han ska få berömma mig litegrann. Det förtjänar jag!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0