Min dag!

Idag har jag varit trött, typ tröttast i världen hela dagen fram till nu.
Nu har jag vilat ut ett tag, inte så länge ändå men det var så otroligt skönt! De har varit en mycket stressig dag idag på jobbet, massor att göra och har inte suttit de minsta på hela dagen.
Det har varit strååålande sol hela dagen lång och verkligen hur varmt som helst för som jag sa så var de ju 25 grader redan imorse kring 9 på morgonen och det kändes heeelt sjukt! Jag är bara så otroligt glad att sommaren är här nu och man verkligen kan njuta av solen och all glädje och ljus.
Jag har ju jobbat hela dagen idag men imorgon kommer jag att vara ledig och då ska jag vara ute i solen och mysa hela dagen. Linda tar ju studenten imorgon också så då blir det att kolla på de först och sedan vidare till Svensbyn på fika och mat.
På kvällen har jag som sagt ingen aning om vad jag ska göra, vet inte fortfarande men de hittas väl på något roligt då också antar jag!
Nu ska jag kolla tv i soffan och vänta på att Johannes kommer hem.
Ha det bra!
PUSS

tidigare i veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0