De jag gjort sen en vecka tillbaka . .

Hej allihopa!
Johannes kom på mig nu idag att det ju faktiskt var längesen jag uppdaterade något här.
Sedan kollade jag upp när jag skrev något sist och det var ju faktiskt en hel vecka sedan så det kan jag be om ursäkt för.
Det har ärligt inte hänt någonting alls på sistone nästan så det kanske har något med det att göra, varför jag inte uppdaterat vill säga.
Sedan förra veckan så har jag hunnit umgås med Bea några ggr, även hunnit umgås med Johanna några gånger, hunnit fira Johannes mamma som fyllt år, hunnit vara där på middag också, varit på flera promenader i de fina vädret som varit och hunnit festa två gånger och varit mest bakis i hela världen.
Vi har därmed också ätit bakismat men det är inte enda gången utan jag tror faktiskt att jag ätit mat ute tre gånger sedan sist jag skrev -Jag hatar att laga mat, de är tråkigt så jag får väl skylla på de... Och självklart att jag är lat såklart!
Mamma och pappa har hunnit fara på semester till Gran-canaria också sedan sist jag skrev och jag är inte bara lite avundsjuk över det kan jag säga...!
Jag saknar sol, vämre och bad samt sena utekvällar på stränder så oerhört mycket men nu är det ju trotsallt inte länge kvar. Värmen är påväg in och vi har haft flera plusgrader hela förra veckan och det har fortsatt också för idag är det också plusgrader och jätte härligt ute. Ännu en bra dag för att vara början på en ny vecka måste jag få säga, att fint väder och ljusare ute kan få en på ett så mycket bättre humör-.
Idag ska jag fortsätta med min städning också har jag bokat tvättid. Fick något slags ryck för ett tag sedan och började med att städa hela lägenheten medans Johannes lagade mat sedan bokade jag även tvätt tid så jag kan vara duktig jag med- bara jag vill!

potatisgratäng som vi ätit förra veckan, den blev mycket god och till de så åt vi gott kött.

Vi provade även en ny ansiktsmask..

Blev en promenad i solen för min del i de soliga vädret, även de förra veckan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0