En helt okej Söndag!

Nu ahr vi precis kommit hem från våran väldigt långa skotertur och trevligt har vi haft det.
Vi har utforskat berg, skogar och dalar. Vi har nog hunnit vara runt hela Piteå sammanlagt för vi har kört omkring 6 mil idag och det är ju rätt så långt!
När vi skulle lämna skotern hos Johannes föräldrar som alltid så blev vi bjudna där på middag, tack och lov för det. Det var verkligen supergott och jag är så trött så jag håller på att dö och ska upp 7 imorgon igen så jag hade verkligen aldrig orkat med att laga mat själv ikväll.. Vi hoppade till och med över tvättiden idag! he-he..
Idag har jag iallafall äntligen tagit med mig kameran och tagit några bilder på våran dag ute. Det är alltid roligt med lite bilder när man varit ute i sånt här fint väder och speciellt när man varit uppe på bild med sån fin utsikt.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan är det soffhäng som gäller hela kvällen fram till sängdags.
Upp klockan 7 imorgon igen för utbildning 8-17!
Ha det bra allihopa!
PUSS






Sandra- några bilder från igår när jag inte hade något att göra!
heirå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0