Fredagsmys!

Hej allihopa!
Här är en duktig tjej i sina bästa dagar som skriver.

Jag har nämligen varit igång precis hela dagen och med jätte lite sömn inatt dessutom.
Det här är allt jag har gjort idag..
- Dagen började med att jag värmde upp en liten "frunch" till mig själv medans Johannes sov så att jag skulle vara mätt en längre tid och slippa äta någon lunch.

- Sedan fortsatte min dag med att jag for vidare på möte kring 12 och var där ett litet tag men när det var slut så gick jag inte hem för det..

- Jag tog mig en sån kallad "powerwalk" runt om här lite överallt och sedan 1.5 timmar senare när jag tycker att jag fått mig den motion jag behöver för dagen så gick jag tillsist hem igen.

- Väl hemma så börjar jag med disken och dammtorkade liite lätt samt slog på en diskmaskin och sätter in den rena disken i skåpen och lådorna där de ska vara för att få bort allting i köket eftersom att jag ska städa.

- Jag börjar sedan med städningen och den tar ju som ett litet tag och Johannes har nu vaknat och hjälper till så att allting ska gå fortare.

- När vi städat bort alla grejer iallafall, dvs kläder och liknande som legat utspritt överallt på golvet, i soffan och andra ställen i lägenheten så far vi och handlar. Vilket tar den tid det tar. Vi storhandlade så det tog väl omkring timmen innan vi var hemma igen och då var Johannes tvungen att fara och Jobba direkt.

- Så jag skötte helt enkelt resten själv. Efter att stolt ha handlat mat och hygienprodukter och liknande för nästan 1000 spänn så fortsätter jag min städning men nu när alla kläder och saker är ihopplockade så var det dammsugning, städning av toaletten och dammtorkning som var kvar och det fixade jag på 1 timme ingefär så nu är jag färdig och helt nöjd. Det är skinande rent i lägenheten och jag sitter här och dricker cola.
Verkligen hur gott som helst!

Nu ska jag fara vidare med Bea och umgås med henne.
Vi ska först äta middag och sedan filmkväll och jag ska övernatta där till imorgon.
Denna käll kommer bli helt PERFEKT!
Ha en bra Fredagkväll allihopa för det ska jag ha. :)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0