ONSDAG

Som ni märkte så har jag haft en dålig morgon idag.
Har varit irriterad och även sovit väldigt dåligt! Nååväl, känns då bättre nu iallafall.
Jag sitter här i lägenheten redo för att gå på stan. Men jag väntar in Johanna och Angelica som ska komma in och dom ska jag gå med ett tag och då ska jag handla in en present till min älskade farfar som fyller hela 80 år idag.
Honom blir det att besöka senare och fram till dess så blir det som sagt att gå på stan!

Snart är det Fredag och jag längtar, längtar, längtar!! Orsaken till de är lite hemlighets stämplat än så länge men kanske ni får veta på Fredag eller någon dag senare. Vi får se hur jag känner inför det!
Nu ska jag börja gå ut för jag misstänker att Johanna börjar närma sig nu.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Bilder tagna idag. :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0