TISDAG

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag och sedan steg jag direkt upp och laga lunch till Johannes och väntade till han skulle komma hem.
I samband med det så kom även mormor och hälsade på och av henne så fick vi hemlagad sylt. Mycket gott!
Idag ahr jag inga planer alls. Frågade Linda om hon ville följa med och träna på step in men hon kunde inte de idag så det blir helt enkelt bara en lång promenad för min del.
Jag såg föresten ett lag spela fotboll igårkväll och gud vad jag fick flashbacks. Funderar starkt på att börja om att spela igen men det känns på ett sätt lite för sent nu och sen så känns det som att det aldirg kommer bli av heller.
Jag ska iallafall köpa mig ett gymkort på korpen och börja träna där men först ska jag träna nån gång på step in sen blir det nog ett årskort eller ett kort på 6 månader. Får se!
Skulle vara mycket bra eftersom att jag bor så nära korpen men de är ju inet sådär jätte roligt att träna själv.
Får se om man får med sig någon som vill börja träna med mig som Johannes tillexempel? ;) återstår ju att se för han jobbar ju så mycket nätter!
Jag har tid på mig att fundera över det där.
Nu ska jag gå ut och gå en låång promenad i det fina vädret sen ska fortsätta där jag slutade med städningen!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0