Träning.

Hej allihopa!
Vaknade för ett tag sedan och ska snart vidare till step in och träna litegrann men först ska jag äta frukost hade jag tänkt.
Jag vet inte riktigt hur länge vi ska träna men det blir väl 1.5-2 timmar ungefär och sedan ska vi hem igen.
Vad som händer idag ahr jag absolut ingen aning om men det är ju bara Torsdag så det blir väl ingenting speciellt skulle jag tro.
Imorgon däremot när det är Fredag så ska jag umgås med Bea. Vi ska äta middag tillsammans och ha filmkväll hemma hos henne i Svensbyn. Kommer ju bli hur trevligt som helst!

Nu ska jag käka nå frukost sen som sagt fara och träna sen får vi se vad dagen/kvällen har att erbjuda!
Ha det bra allihopa.
PUSS

Hittade en gammal bild på Lea och Kung konrad från när Lea bodde hos Therese i en natt.
Det var tydligen inte bara ozzy som mobbade henne utan även Konrad plågade henne litegrann..


Kommentarer
Marie Hurtig

Haha! Tror jag skrattar ihjäl mig.

2011-03-24 @ 18:16:21
Sandra

Konrad är en dum katt! Inte konstigt att Lea är som hon är nu..

2011-03-24 @ 18:48:39
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0