HJÄLP. Min hjärna vill inte samarbeta med min kropp.

Jag är nu inne på min andra dag av utbildningen till canaldigital- go excellent.
Det går tungt just nu kan jag väl erkänna och det känns svårt men jag hoppas att det släpper så man kan slappna av. Jag hatar att jag känner mig mer stressad än vad jag borde göra, så ska det ju alltid vara när det är något som jag känner att jag inte kan på direkten och jag verkligen hatar det!
Jag har iallafall skrivit på ett avtal nu om anställning så nu har jag heltid ett tag och sedan blir jag visstidsanställd så jag får ta på mig så många pass som jag känner för.
Jag ska snart ringa arbetsförmedlingen och meddela dom om att jag fått jobb och inte är i behov av deras pengar längre, sedan vidare på möte och sist men inte minst en promenad på en timme och ikväll blir det plugg inför imorgon så att någonting sätter sig i hjärnan och fastnar där..
Jag tror min hjärna har semester just nu, känner mig otroligt seg men de kanske beror på att jag måste stiga upp 7 varje morgon och sitta och lyssna i 8 timmar i ett rum med väldigt lite syre. Min dygnsrytm är väl inte den bästa heller ännu. Jag har inte behövt stiga upp såhär tidigt på fleeera månader så de känns lite ovant de med kan jag säga men så fort man vant sig vid att lägga sig tidigt och stiga upp tidigt så tror jag att min hjärna är mera hjälpsam med mig.

Imorse var jag iallafall pigg och vaknade av mig själv, hela två minuter innan klockan skulle ringa kvart i 7.
Tala om att vakna i rätt tid.
Igår var jag så trött så att jag somnade direkt jag kom hem så de kanske börjar vända redan nu! För eftersom att jag vilade igår i 1.5 timmar så var jag inte så trött som jag borde vara när jag skulle sova så jag somnade senare än tänkt. Jag sov väl i omkring 5 timmar inatt bara men de gjorde ju ingenting eftersom att jag ändå kände mig rätt så utvilad och nu när det blivit ljusare ute så blir man ju automatiskt mycke piggare bara av de.
Näni, nu har ni fått veta litegrann om hur min dag har varit , hur jag sovt och hur min hjärna samarbetar med min kropp så nu ska jag allt försöka att inte undanhålla er mera och äta en matbit samt gå vidare på möte snart, i övrigt så vet ni ju vad jag har för planer inför ikväll.

Ps: de ska bli skönt med Fredag imorgon så man får vila upp hjärnan över helgen till på Måndag när vi börjar om igen & på Onsdag ska vi sitta i telefon för första gången. Det känns inte annat än nervöst!
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0