wooho!

Hej allihopa!
Nu håller vi på att möblera om förfullt här hemma, eller okej- bara i sovrummet men fint blir det.
Jag har nämligen köpt en 40"LCD TV I Luleå idag så vi var tvungen att vända på sängen och därmed böt vi plats på byrån också så att den hamnade på andra sidan. En till garderob ska också köpas hem så att jag får plats med alla mina tusentals klädesplagg i lägenheten för just nu så ser det ut som så att om jag öppnar en låda ur byrån så öppnas alla för att den är så proppad med kläder i alla lådor.
Håller på att klla runt litegrann på blocket och har faktiskt funnit en väldugt fin som skulle passa perfekt där i sovrummet men frågan är ju den om jag har råd att inhandla den nu innan jul när jag har köpt en tv idag och julklappar tidigare.. Man vill ju helst ha några pengar kvar till jul och nyår, även om jag inte kommer att göra särskilt mycket fram till dess när jag kommer vara halvt handikappad med bara en fot att använda i två månader framåt från den 5e December. SÅ särskilt många rundor på stan blir det nog inte, självklart blir det att hitta på nå roligt under Nyår, vi har bara inte bestämt vad än men det kommer ju såklart alltid!:)
Jag ska lägga in lite foton på lägenheten sen så får ni se vad fint jag har städat också sen självklart sovrummet!

Sen påtal om min nya blogg så har jag ganska snabbt hittat någon som kan hjälpa min med min bloggdesign. Det ska snälla Daniella göra till mig så den lär bli jätte snygg! Tack så oerhört mycket fina du, verkligen hur snällt som helst!:)
Nu ska jag allt kolla hur det går för Johannes i sovrummet sedan lägger jag upp bilder efter de.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0