aktas.

Hej allihopa!
Steg upp imorse och trodde personligen att min kropp skulle dö ut, jag hade helst legatkvar i sängen och bara slappnat av och varit med min man men jag var stark nog och pallrade mig iväg till step in ändå!
Nu spränger mitt huvud och min mage gör ont, tror jag är sjuk men jag vet inte riktigt.. Dumt att inte veta man känner mig helt död iallafall och vaknade nyss upp efter att jag gått och lagt mig igen när jag kommit hem från step in.
Funderar vad jag ska äta för mat för tillfället, eller snarare vad jag och JOhannes ska äta för mat? Jag sitter iallafall och smaskar på en "BRÄMHULTS SMOOTIE- blåbär och hallon." SÅ jag klarar mig nog ett tag till iallafall.
I övrigt så är det pissväder ute som vanligt och jag måste städa i lägenheten som ser skit ut. Det är tråkigt men måste självklart göras och eftersom att det ALLTID är lika uppskattat efteråt så får man se det på den ljusa sidan.

Imorgon är det Fredag och jag jobbar heela helgen, eller imorgon vet jag fortfarande inte om jag jobbar. Men om jag gör det så blir det ju heela helgen. Men vad gör det? Jag har ändå inga planer och måste fokusera på att bli frisk. Dessutom så jobbar Johannes och jag har därmed ingen att sova tillsammans med och kan lika gärna bara ha tråkigt hela helgen.

Positivt inlägg detta, visst då? Haha, jag är aldrig glad när jag inte mår bra och då måste jag ta ut mina känslor på någonting för på Johannes vill jag ju inte ta ut de.. Det vore ju inte bara liite onödigt!
Jag tycker om er iallafall ska ni veta och bara för detta så tänkte jag slänga in några foton som ni inte sett förut i min blogg.
Ha det bra mina vänner, puss!♥


Några utvalda av alla snygga bilder från Therese och Jugges fruhippa/mansexa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0