Framtidsplaner?

De senaste dagarna så har jag funderat väldigt mycket, och denna gång även detta med vad jag vill göra med mitt liv? Jag har just nu ett underbart jobb med underbara chefer, personal och folk omkring mig så här har jag bestämt mig för att jag vill stanna och leva livet underbart ett tag till, men sen då?
Sen har jag faktiskt haft många tankar och funderingar kring att plugga vidare och de har jag tänkt att göra antingen i Umeå eller Göterborg- det har jag bestämt mig för!
Känner många underbart fina människor på båda dessa platser nämligen.. I Göteborg har jag min älskade syster Jennie och i Ume har jag min älskade tremening Jessica och där har jag även lärt känna en massa fint folk genom henne och på båda dessa platser VET JAG att jag skulle trivas. Fina städer båda två!
Johannes är dock inte alls lika på detta med att flytta från Piteå men frågan är varför? Hade det inte varit för att jag känner som jag känner just nu så hade jag varit spyless på denna stad. Då hade det ju inte varit någon tvekan överhuvudtaget men så är ju inte fallet just nu.
Detta får helt enkelt bli ett senare projekt att se framemot och hoppas på men jag kan ju för det inte ungå att tänka på de lite då och då, vilket jag nu har gjort på senaste tiden så nu gäller det bara att få med min Sambo också. Men det får vi som sagt se senare hur det blir med den saken!


Jag och Jennie- Lulekalaset 09!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0