Fredag

Vaknat, stigit uppm duschat och satt i hårinpackning efter hela 13 timmar sömn.
Dom 13 timmarna kan jag lova behövdes för jobbet under gårdagen var så otroligt jobbig.. Jag var så trött så att ögonlocken bara ville läggas igen och jag tror att jag hade kunnat somna precis vart som helst- på ett bord, på golvet, på en bänk, på ihopställda stolar.. Ja precis vart som helst!
Jag slutade som tur var 21.00 och då satte jag mig i soffan och åt min middag och sen såg jag på en film.
Precis när filmen skulle sluta så somnade jag där vid 11 i soffan och vaknade vid halv 12 och gick och la mig i sängen och somnade om inom beloppet på 5 minuter. HELT SLUT!
Idag däremot så känner jag mig pigg och glad. Jag hinner fixa mat så att jag också hinner äta för vet ni vad, jag börjar inte jobba förens om 2 timmar! Woho.
Ikväll blir de en tidig kväll också skulle jag tro och imorgon boda borg och knytkalas!

Jag och Mellanie på trapper tidigare i veckan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0