Lördag

 
Heej på er!
Idag har vi minst sagt haft en lugn och fridfull dag på jobbet och skönt har det varit för då har man hunnit med precis allt som vi var tvungen att hinna med och de i lugn och ro.
Efter jobbet så for vi hem till Andreas några stycken och klädde om till finkläder, fixade oss och alla förutom jag hällde i sig lite alkoholhaltiga drycker innan vi tillsist drog oss ut på challenge.
Det är inte varje dag man är ute på krogen nykter bland en massa fulla människor men jag måste ju faktiskt säga att kvällen var mycket trevlig och bra. Det var intressant att se alltihopa med andra ögon.
Dom sålde ju faktiskt alkoholfri öl så jag köpte mig två stycken för sällskapet och såklart smakens skull. Öl smakar ju gott men nej, det är inte lika kul att vara full och ostadig på benen så då passar ju en alkoholfri öl ypperligt bra.
5 veckor nykter idag och har inte rört en cigg på snart 6 veckor. Jobbigt utan cigg? Ohja. Men så värt, så sjukt värt kan jag tala om för er! :)


Kommentarer
Jennie

Jättebra gjort Sandra! Extra bra att du inte rökt!! Kram Jennie

Svar: Det känns jätte bra!:) Tack fina syster. <3
SandraCarolinee

2012-12-02 @ 11:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0