Big brother!

Hej allihopa!
Trots att jag är förkyld och minst sagt seg som attan idag så har jag städat här hemma. Det var ju inte så farligt stökigt men det behövde diskas undan och sådär också behövde köket städas och både plattor och bänkar behövde torkas. Nu är det lika fint som för tre dagar sedan igen! Så otroligt skönt att ha det fint här hemma om någon skulle komma på besök. Det har ju faktiskt inte varit det minsta stökigt på tre veckor här hemma förens igår när jag och Johannes inte städat undan disk på två dagar.
Om två dagar, den 23e så är det tvättid för våran del igen och med sängkläder inräknat så blir det väl på ett ungefär 3-4 maskiner. Klockrent och precis som sist när jag tvättade 4 maskiner så kommer allting vara klart före klockan 22!:)
Idag så har jag kollat endel big brother, eftersom att jag som sagt fick 24/7 av Johannes igår. Jag måste faktiskt få säga att dessa människor i huset är så otroligt tragiska, ja inte alla men de flesta. Dom gör ju ingenting annat än att bråka och hur länge har dom känt varandra liksom? Två dagar. Hemskt!
Man vet ju liksom att denna Hanna Widerstedt provocerar fram tjaffs och bråk genom att hela tiden stampa på de andras ömma punkter men de andra då? Börjar fundera på om dom också kör på samma som Hanna.. Det är ju bra tv men i vissa stunder bara såååå PINSAMT. Man börjar ju fundera över i vilken ålder dom egentligen är.. Man brukar ju säga att ålder bara är en siffra, vilket inte stämmer in på många men i detta fall så börjar jag fundera om det faktiskt är så.
Jag ska snart kolla på de igen, har tagit en paus från det nu när jag har städat men det är så otroligt underhållande ibland! haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0