Fredag idag igen!

Hej allihopa!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen och sitter och dricker en smoothie i väntan på ett samtal från Handels.
Idag är det Fredag och jag tycker faktiskt att denna vecka har gått fort. Jag har gjort mycket och umgåtts mycket med mina vänner samt pojkvän okså har jag varit och hälsat på mina föräldrar också.
Idag är det Löningsdag för endel men fortfarande inga pengar som rullar in för min del men det börjar dra ihop sig nu. Dte är ju bara en ynka Månad kvar innan jag får mina pengar! Känns faktiskt jätte bra.
Jag väntar ju fortfarande på mina pengar från försäkringskassan men från arbetsförmedlingen är jag iallafal garanterad pengar varje Månad. Sen så måste jag ju även säga att jag fått förslag om ett jobb som jag ska kolla upp litegrann och sen får vi se om det blir utbildning eller jobb, eller vad det blir. Känns bra och förhoppningarna är höga!
Men idag är det Fredag så jag ska inte tänka så mycket på de idag utan bara slappna av och njuta av livet! Får se om jag åker till Skellefteå i helgen. kanske , kanske inte? Vi får se.
Denna helg kommer iallafall att bli bra! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0