God morgon Onsdag!

Hej och god morgon alla barn!
Johannes har valt att snarka högt som jag vet inte vad, låter typ som min pappa och är därmed omöjligt att sova.. (mamma vet hur det känns) så jag förflyttade mig till soffan istället. Men jag, som har svårast i världen att somna om när jag väl har vaknat har nu hunnit se en hel film och är fortfarande inte trött igen, fast jag bara sovit jätte lite inatt.
Känner mig iallafall inte så pigg just nu, det kliar i halsen och jag har rethosta, jag har ont i skallen och även i ryggen. Detta var ingen bra start på dagen kan jag säga och jag är trött men kan som sagt inte sova och blir därmed på dåligt humör vilket är ännu sämre.
Idag är det iallafall Onsdag och även om den inte har börjat särskilt bra så kommer dagen att bli bra. Jag och Tjejerna- Matilda och Isabell ska nämligen laga middag idag igen, vilket jag sa tidigare och vi har alltid så trevligt tillsammans så dagen ser ändå lovande ut. Bara jag blir piggare till ikväll så blir allting perfekt!
Har fått en massa förslag på serier föresten som jag ska ladda hem och börja se, har nyss börjat kolla på serien "drop dead diva" och tycker faktiskt att den verkar helt ok. Det blir även att ladda hem "90210" eftersom att även den verkar vara bra och jag har hört bra om den också, sedan kanske någon mer serie också om jag känner att det behövs. Man kan ju inte få nog av bra serier!
Ha det fint, nu ska jag kolla mera film.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0