Madagaskar!

Hej alllihopa!
Nu har jag hunnit se klart wipeout men även madagaskar, den första filmen. Haha! Den är ju så otroligt rolig så jag har laddat hem den andra filmen också och även några serier håller på att laddas hem. Känner att jag behöver börja på någon ny serie nu eftersom att typ alla har uppehåll som jag kollar på och de är ju bara jobbigt.
Nu är ju klockan 2 så jag hade väl inte tänkt göra ett så särskilt speciellt jobbigt och långt inlägg egentligen utan jag tänkte bara kika in och göra en kortare uppdatering i väntan på att den första serien har laddats hem.
Glömde föresten av att säga att jag har sett dagens avsnitt av Gossipgirl och nu är det så otroligt spännande.. Åh, jag hatar att man måste vänta en heel vecka tills nästa avsnitt kommer ut. Den som kom på de är sämst!
Nu ska jag kolla om denna serie är något att kolla på överhuvudtaget och om den är de, ja då skriver jag ut den.
Ha det gött och sov gott mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0